Politica de rambursari și returnari este de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la cumpărare, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Rambursare

Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail prin care vă informăm că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit inițial sau metodei de plată într-o anumită perioadă de zile.

Rambursări întârziate sau ratate

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania de carduri de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi publicată oficial.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea o perioadă de procesare înainte de emiterea rambursării.

Dacă ați făcut toate acestea și nu ați primit încă rambursarea, contactați-ne la office@dancingqueen.ro

Articole reduse

Doar articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele reduse nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl modificați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la office@dancingqueen.ro și trimiteți articolul dvs. la următoarea adresă: str. Frății Buzesti, nr. 174, loc. Bals jud Olt

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat drept cadou când l-ați achiziționat și l-ați livrat direct, veți primi un credit cadou pentru suma returnată. La primirea articolului returnat, vi se va trimite un certificat cadou.

Livrare și retur

Pentru a returna produsul, trebuie să-l trimiteți prin poștă la adresa: str. Fratii Buzesti 174, loc. Bals jud Olt

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea articolului. Costurile de expediere sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul expedierii de returnare va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul modificat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmărit sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Nevoie de ajutor?

Contactați-ne la office@dancingqueen.ro pentru întrebări despre rambursări și returnări.

close